Tjenare!

Tjena!
Har just varit uppe och flugit i 11 minuter, inte det längsta men så var kallt som f*n, ganska bra väder dock men kände mig som en snöboll när jag satte mig i planet, hade tänkt att ta en tur över Göteborg för att sedan ligga i varvet men molnen låg på runt 1600 fot samt att det var mer turbulens än vad jag hade tänkt mig, antagligen inversionen etc "gräns-skiktet" eller vad det nu kallas. Sen att kompisens lektion snart skulle börja fick mig att lägga ner planerna och ta en lång final istället vilket var desto roligare =) De flesta skriver luftis proven nu vilket även jag också skall göra förhoppningsvis, men har bestämt att börja sittningen nu på fredag och skriva luftis proven under tre dagar. Har ingen stress egentligen men vill bli klar med ATPL:n så fort som möjligt, tycker fortfarande att utbildningen är rolig, lite lagom flummig och inte lika strikt som t ex universitet men fortfarande krävande av eleven, sen att man får göra det som man vill göra och inte öppna och läsa något för att sedan undra "varför ska jag kunna det här?".

Under sommaren så lär det blir IR ME sen under augusti CPL och sept MCC, sen så får vi se vad som händer efter det. Bra fråga.

Så här är vädret just nu:
ESGP 221220Z 01010KT CAVOK M05/M07 Q1013=


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback