Flyg nu i helgen!

Idag så hade vi tydligen inga lektioner, fick ett sms imorse 07.50 som löd "Hej, ATPL-teorin är inställd idag, XXXXXX är sjuk, vi återkommer med mer information i eftermiddag. XXXXXXXX"
Som tur var så hade jag knappt hunnit till bilen , så pallrade mig hem igen och har sedan dess bara kopplat av, så otroligt skönt med lite vila, vi har ju haft lektioner varje dag. En typisk dag denna veckan kunde se ut så här: Gå upp klockan 07.30, stressa mig upp, göra mig iordning, äta lite frukost om man hinner och sedan gå till bilen, ge mig ut i morgonruset över älven bort till Säve. Kommer fram till skolan 08.25, in genom dörren och upp i salen, Sen ATPL teori från 08.30 till 12.00 då vi har en timmes lunch, sedan teori igen från 13 till 16.30, sen så har man flygning från 17.30 till ca 18.30 då man måste hem för att plugga på för morgondagen! damn.

Iaf nu under helgen så har jag bokat planet för att komma någon vart med timebuildingen, förra helgen så var man i Kalmar, får se vart man kan komma nu, flyger förövrigt med en annan elev på SPU som dock började några år innan mig.

Bilder kommer sen....

Vet att många postar sina favoritlåtar i sin blogg, finns många låtar som man gillar, Bent - Always är skön, väldigt välproducerad, en av mina favoriter kan man säga:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback