Tjenare!

Hola!
Har nu för tiden bara suttit och pluggat, vi har för övrigt börjat på Electrics där vi har en otroligt bra lärare, första dagen kändes bra och man lärde sig otroligt mycket, men andra dagen så var man så otroligt trött så man tog nästan inte in någon information alls... typiskt.

Var igår på After Work som elevkåren på SPU anordnat, förra gången så hölls det på "Diamond Dogs" inne vid avenyn vilket var otroligt nice, packat och roligt. Denna gången så var vi vid Biljardpalatset inne i stan där vi körde turneringar, vanlig biljard samt 9-ball. Var riktigt kul men lite för få folk. Idag så har man varit i skolan där jag jobbat lite med det nya gymmet som skall öppnas på SPU samt även hunnit med att plugga lite. Micke (kårordförande) samt jag (sekreterare) uppdaterade det gamla slitna rummet med en ny och fräsch marinblå matta som på något sätt livar upp rummet lite, bara maskinerna kvar och sen så kan man dra dit och gymma. Har annars gymkort hos World Class men har ingen lust att betala 399kr per månad, fuc*ing robbery :P Utan här skall det kosta 200 kr per halvår, och då har jag tillgång till ett riktigt nice gym där man kan gymma 24/7, vilket passar mig precis. Sen att gymmet ligger i skolan gör bara att jag kommer att gymma mer.

Annars så går skolan i sin takt, har lektioner under måndag, tisdag och onsdag, sen så är det jullov tills den 4:e Januari då IR ME (Instrument Multi Engine-Rating) kursen startas, detta är en en-veckas kurs där man skall gå igenom BCL-D (Bestämmelser om civilluftart - Drift) samt lära sig approach plejtar vilket skall bli intressant, kan dom ju iofs sen innan. Men denna kursen måste man iaf gå för att kunna påbörja sin simulator skolning, och kursen hålls bara 2ggr per år så lika bra att köra den redan nu.

Men ska iaf bli riktigt skönt att ta ett lov och bara plugga konstant för det känner jag att jag måste göra.

c ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback